Kamagra

Zaburzenia erekcji mają różne podłoże- psychiczne lub fizyczne- jednak niezależnie od przyczyny stają się poważnym problemem, który wpływa na poczucie własnej wartości oraz jakość nie tylko życia seksualnego, ale także społecznego. Zamiast poszukiwać rozwiązań na własną rękę, lepiej po wykryciu pierwszych, niepokojących sygnałów udać się do specjalisty, który zdiagnozuje problem i wprowadzi leczenie (jeśli takie będzie konieczne). Poniżej najczęstsze przyczyny zaburzeń erekcji oraz możliwe terapie.

Przyczyny zaburzeń erekcji- biologiczne

Problemy z osiągnięciem wzwodu w trakcie czynności seksualnych często spowodowane są zaburzeniami w obszarze fizjologicznym organizmu. Do najczęstszych zalicza się:

  • zaburzenia układu krwionośnego. Podczas wzwodu członek musi przepompować niemal 20 razy więcej krwi niż w normalnym stanie, co w przypadku zwężonych ścian naczyń krwionośnych jest niemożliwe.
  • zaburzenia hormonalne. Spowodowane najczęściej niewystarczającą ilością testosteronu i nadmiarem prolaktyny.
  • uszkodzenia nerwów erekcyjnych
  • działanie leków (np. antydepresyjnych)
  • niehigieniczny tryb życia (spożywanie używek, pracoholizm, stres, zła dieta, niska aktywność fizyczna, mało snu).

Przyczyny zaburzeń erekcji- psychiczne

Czasami problemy z erekcja wynikają z blokad psychicznych, traum z przeszłości lub niskiej samooceny. Specjaliści wskazują, że ten czynnik dotyczy jednak zaledwie 1/5 przypadków. W tym wypadku wystarcza przekierowanie pacjenta na terapię psychologiczną lub seksuologiczną, gdzie rozprawi się z lękami i blokadami. Pomocne mogą się też okazać techniki relaksacyjne.

Przyczyny zaburzeń erekcji- leczenie

Wybór właściwego sposobu leczenia zawsze poprzedza diagnostyka, która obejmuje m.in. szczegółowy wywiad z  pacjentem, badanie palpitacyjne jąder i krocza, a także ewentualne badania dodatkowe lub konsultacje z lekarzami innej specjalizacji. Dopiero wtedy można podjąć decyzję o zastosowaniu właściwych środków zaradczych: farmakologicznych https://viagra.edu.pl/kamagra.html, tzw. fali uderzeniowej (zabieg nieinwazyjny, który aktywuje powstanie nowych naczyń krwionośnych w penisie), zastrzyki bezpośrednie do ciał jamistych prącia, w szczególnych przypadkach, gdy przyczyna zaburzeń nie zostaje rozpoznana, zaleca się stosowanie specjalnego urządzenia, które powoduje natychmiastową erekcję.

Jak poprzez dietę można zwiększyć swoje libido i potencję?

Sposób odżywiania ma ogromny wpływ na jakość potencji, zdolność utrzymania erekcji, a także na poziom libido. Niestety, niewielu ludzi jest tego świadomych. Problemy z potencją oraz poziomem libido częściowo spowodowane są trybem życia – jego tempo, zanieczyszczenia środowiska, niezdrowa dieta, uboga w składniki odżywcze oraz niska aktywność fizyczna u wielu ludzi. Niektóre z nich prowadzą do rozwoju niebezpiecznych chorób cywilizacyjnych, natomiast prawie wszystkie odciskają swoje piętno na zdrowiu psychicznym i fizycznym. Warunki te nie sprzyjają utrzymaniu poziomu libido i sprawności seksualnej na wysokim poziomie.

Naturalne afrodyzjaki

W celu poprawy jakości swojego życia seksualnego stosuje się afrodyzjaki, czyli naturalne produkty, które mają wpływ na poziom libido i jakość potencji. Najbardziej skutecznymi naturalnymi afrodyzjakami, które powinno się wprowadzić do swojej diety, celem polepszenia swojego życia seksualnego są:

  • ryby iowoce morza,
  • pietruszka (korzeń),
  • seler,
  • banan,
  • ananas,
  • melon,
  • truskawki,
  • awokado,
  • czekolada,
  • imbir,
  • chili,
  • curry,
  • cynamon,
  • kardamon,
  • żeń-szeń,
  • guarana,
  • lubczyk,
  • szafran.

Te warzywa, owoce, zioła i przyprawy są naturalnymi afodyzjakami, które powinny znaleźć się w diecie osób pragnących lepszej jakości swoich stosunków. Są bogate w witaminy i składniki mineralne, które pozytywnie oddziałują na popęd seksualny i mogą naprawdę korzystnie wpłynąć na funkcje seksualne.

Witaminy i minerały wpływające na libido i potencję

Planując swoją dietę należy uwzględnić w niej odpowiednie witaminy i minerały https://www.aptekakamagra.pl/kamagra.html. Oczywiście nie zapominając o codziennym dodatku warzyw, przypraw i owoców, które są odpowiednio bogate w ważne składniki pokarmowe. Poza nimi do swojego jadłospisu warto wprowadzić:

  • witaminę E
  • cynk
  • selen
  • beta karoten
  • argininę

Jakich produktów unikać?

Stosując dietę na libido i potencję należy jeść mniej tłuszczów zwierzęcych, zawierających kwasy tłuszczowe nasycone, gdyż utrudniają one swobodny przepływ krwi. Swoją uwagę należy zwrócić również na cukry proste – ich zbyt duże spożycie może być przyzyczną nadwagi i otyłości czy cukrzycy typu 2, które owocują zwykle zaburzeniami erekcji i zmniejszonym libido.